انتظار

از غم دوست در این میکده فریاد کشم      دادرس نیست که در هجر رخش داد کشم

داد و بیداد که در محفل ما رندی نیست      که برش شکوه برم، داد ز بیداد کشم

شادیم داد، غمم داد و جفا داد و وفا      با صفا منت آن را که به من داد کشم

عاشقم، عاشق روی تو، نه چیز دگری      بار هجران و وصالت به دل شاد کشم

در غمت ای گل وحشی من ای خسرو      من  جور مجنون ببرم تیشه فرهاد کشم

مردم از زندگی بی تو که با من هستی      طرفه سری است که باید بر استاد کشم

سال‌ها می‌گذرد، حادثه‌ها می‌آید      انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

امام خمینی (ره)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۵
منتظر

نظرات  (۳)

۱۵ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۵۳ شهید گمنام
سلام مجدد
دعوت میکنم از آخرین طرح وبلاگ غربت دیدار کرده و نظر ارزنده خودتون رو ارائه بدهید.

پانوشت: شما را با افتخار لینک نمودیم، در صورت تمایل ما را با عنوان "غربت" لینک بفرمائید.
یاعلی
۱۵ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۵۸ شهید گمنام
سلام

بالاخره سید رخ عیان کرده و معرفی شد.
پرده برداری از چهره واقعی سید، در صفحه دربارۀ وبلاگ غربت...
دعوت میکنم بیایید و مطالعه فرمائید سید ما کیست؟

منتظر نگاه های گرمتان هستیم
حدس خود را در مورد شخصیت این فرد و دیدگاهتان دربارۀ سید را ارسال کنید.
یاعلی
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۰۳ شهید گمنام
با عرض سلام و آرزوی ایام خوش
نظر سید در انتخابات چیست؟ چه کسی باید انتخاب شود؟ آیا شرایط اصلح را میدانید؟
هر انچه میخواهید در گریزنوشتی کوتاه بخوانید
سید و دیدگاه وی در انتخابات ریاست جمهوری
منتظر نگاه گرمتان هستیم.
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی